За кого са подходящи корпоративните
обучения?

Изградили сме успешни партньорства с десетки клиенти през годините и знаем, че можем да бъдем полезни на бизнеса с различни маркетингови продукти и услуги. За вас е подходящо да обмислите корпоративно обучение по дигитален маркетинг и социални мрежи, ако:

✅ специфичен бизнес

Работите в ниша, в която е нужна голяма и твърде задълбочена експертиза

✅ in-house маркетинг

Имате маркетинг отдел или служители в екипа, които ще поемат маркетинг частта

✅ стратегия

Имате нужда от изграждане на дигитална стратегия, която екипът ви да изпълни вътрешно

Защо Digicorp?

Създадохме DIGICORP, за да можем да предложим качествено обучение на място в българските фирми, които искат да развиват дигиталния си маркетинг без помощта на агенция. Вярваме, че все повече бизнеси ще предпочитат тази форма на работа, поради по-голямата задълбоченост в спецификата на бранша, която притежават нейните служители.

Опитен лектор

Обученията се провеждат лично от нашия Управител

Обучения на място

Обученията се провеждат на място във вашия офис

Стратегия

По време на обученията получвате персонални съвети

Съпорт

Оставаме в комуникация до два месеца след обучението

Техническа помощ

Извършваме всички необходими технически настройки и инсталации

Анализи

Обучение с фокус отчитане на резултати и анализ на данни

Това, което отличава корпоративните обучения на DIGICORP от алтернативите на пазара е голямата практическа насоченост. Аз не съм професионален лектор, а практик, който решава реални маркетинг проблеми на клиенти всеки ден. Обученията са малка част от това, което правя.

Александра Русева

Основател и Управител

За да се запознаете с основните панели на обученията, които предлагаме, както и цената на всяко едно обучение в зависимост от активните теми, изберете желаната от Вас тематика. Можете да изключвате и включвате панели. Подтемите на всеки панел, както и точната продължителност на темите можете да видите тук.

1. Въведение във Facebook маркетинга

2. Основи в създаването на работещи реклами

3. Основи на рекламирането във Facebook

4. Създаване на работещи кампании

5. Аудитории

6. Ремаркетинг и динамичен ремаркетинг

7. Тестване на различни компоненти от кампанията

8. Отчитане на резултати

9. Създаване и настройка на цялата необходима Facebook архитектура

10. Два месеца продължаващ съпорт по телефон и email

2000

лева без ДДС

1. Съдържание в Instagram: елементи на добрия пост, избор на хаштагове

2. Последователи и автоматизации

3. STORY и Instagram LIVE

4. Реклама в Instagram

5. Статистики

6. Два месеца продължаващ съпорт по телефон и e-mail

1300

лева без ДДС

1.Въведение в Google Ads

2.Google Search Network

3.Google Display Network

4.Ремаркетинг

5.YouTube

6. Създаване и настройка на цялата необходима Google Ads архитектура

7. Два месеца продължаващ съпорт по телефон и e-mail

2250

лева без ДДС

На нашите обучения се довериха:

През 2015 година, Александра Русева предложи нестандартна идея за нашия бизнес, която до ден днешен ни отличава от конкурентите. Тя е креативна и изключително фокусирана върху най - новите тенденции в маркетинга и рекламата. С широк поглед върху целия рекламен микс. Работи бързо и отдадено, независимо от сложността на проектите.
Христо Петков
Създател на платформата за здраве Omed.bg
Диджилаб България имаха нелеката задача да обучат екипа ни, който се занимава основно с проджба и отдаване под наем на строителни машини през 2019г. Благодарение на добрата съвместна работа успяхме да позиционираме брандовете си, въпреки всички предизвикателства на бранша, в който работим и развиваме бизнес.
Ивайло Георгиев
Собственик на CIMEX и RENTEX

Свържете се с нас, за да обсъдим най-добрата програма за обучение на вашите маркетинг служители.